حاشیه های نشست نقد و بررسی فیلم 'خوابم می آد'
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، عطاران در نشست نقد وبررسی نخستین ساخته سینمایی خود در پاسخ به خبرنگاری كه طنز موجود در این فیلم را ركیك توصیف كرده بود، گفت: این واقعیت را به شما بگویم كه من آدم ركیكی هستم و تغییر هم نخواهم كرد. ضمن آنكه هر چه سن افراد بالاتر می رود می فهمند كه دستشویی رفتن، فحش دادن و گفت وگو درباره روابط جنسی نكات منفی و زشتی نیست و امری طبیعی محسوب می شود.

وی سپس خطاب به آن خبرنگاری افزود: شاید شما هم روزی متوجه این مساله بشوید.

این گفته عطاران با خنده و تشویق حضار همراه بود.

عطاران همچنین در مورد پایان بندی فیلم خود گفت: مرگ شخصیت اصلی فیلم در پایان یك فیلم كمدی در واقع نوعی حماقت محسوب می شد، اما این تغییر لحن را آگاهانه در فیلم ایجاد كردم و پای تمام عواقب آن نیز هستم.

بازیگر فیلم 'ورود آقایان ممنوع' ادامه داد: مشخص بود كه خنده های مخاطبان در نیمه های كار كمتر شد و ذهن آنها به تدریج آماده تلخی پایان كار می شود.

كارگردان فیلم 'خوابم می آد' همچنین گفت: به خاطر آنكه خیلی حال خوبی نداشتم و خسته بودم در سالن خوابیده بودم و فیلم را ندیدم.

'نیما حسنی نسب' نیز در این نشست گفت: تصویر سینمای كمدی و غیركمدی ما هیچ كدام شبیه به جامعه ما نیست. هیچكدام از ما در زندگی فردی، آدم های مودب و اخلاقی صرف نیستیم.

وی افزود: ضمن آنكه در تاریخ سینما نیز آثار كمدی همواره با شوخی های مختلف همراه بوده اند.

این منتقد سینما، عطاران را فردی با ذوق و هوش و ذكاوت توصیف كرد كه به خوبی به سینمای كمدی آشنایی دارد.

عطاران در پاسخ این سخنان، خطاب به حسنی نسب گفت: دمت گرم! اما همه نكاتی كه گفتی روز گذشته خودم به تو گفته بودم. این برخورد خنده حضار را به همراه داشت.

وی در پاسخ به نحوه بازی اكبر عبدی در نقش یك زن توضیح داد: عبدی استاد من و مسلط به كار طنز است و نیازی به كارگردانی و توصیه های من نداشت.

مریلا زارعی بازیگر این فیلم نیز در سخنانی عنوان كرد: تقسیم بندی های سینمای فاخر یا سخیف را نمی فهمم اما می دانم كه سینما رسالتی دارد كه عطاران نیز بخشی از این رسالت را به خوبی ایفا كرده است.

برخی رفتارها و حركات عطاران در این جلسه باعث جلب توجه عكاسان و خنده حضار شد.

'اكبر عبدی' كه در نقش مادر عطاران، نقش متفاوتی در 'خوابم می آد' ارائه داده بود در این جلسه حضور نداشت.

فیلم 'خوابم می آد' نخستین ساخته سینمایی رضا عطاران بعد از ظهر چهارشنبه در مركز همایش های برج میلاد به نمایش درآمد.

در این فیلم رضا عطاران، مریلا زارعی و اكبر عبدی بازی می كنند.

سی امین دوره جشنواره فیلم فجر تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

فراهنگ ** 9173 ** 1071





:: برچسب‌ها: هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1390/11/20/4 - - گفته است :
سلام دوست عزيزم مطالب وبلاكت عاليه
يه بيشنهاد برات دارم اكه ميخواي بول در بياري از اينترنت فقط كافيه ثبت نام كني با استفاده از لينكي كه در زير قرار ميدم در عرض هفت دقيقه ثبت نام ميكني تا آخر عمر يه درآمد توب خواهي داشت من خودم امتحان كردم الانم دارم به همه بيشنهاد ميكنم تو هم به دوستات بيشنهاد كن و سرانجام كارت رو ببين خيلي راحت ميتوني بول دار بشي باور كن حقيقت داره مسخره نكني يه وقت ازما كفتن بود حتما امتحان كن.
http://ads.inpersia.com/users/ref/112006
موفق باشي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: